2011/06/07

születésnapodra...


13 megjegyzés:

Lőrincz Csaba írta...

Ki tölti ma a harminckettőt? :)
Értem én , mondhatnám sinen vagyok csak nem tudom jó e ez így.
Kemény az biztos.

jazza írta...

akkor néked is Csaba!...
és igen, azon kell lenni, hogy jó legyen így, ha néha keménynek is érezzük...

jazza írta...

egyébként,akinek a képet szánom nagyon messze van még a 32-től:)...

pjetrush írta...

Hűha itt olybá tűnik valami nagy változás következik be az életemben. Sorsfordító 31-es. Jujjjj! Ezek a virágok legalább nem hervadnak el soha.
Köszi ezt a gyönyörűséget!

jazza írta...

:)

Kerekes Zsuzsa írta...

Bárki kapja, örülhet, mert gyönyörű kép.

f. l. írta...

Remek!

all ways 11 o'clock írta...

this is a beautiful
image jazza.

~robert

Kozma Erzsébet írta...

Nekem is tetszik, nem mindennapi virág-hangulatfotó.

keriatti írta...

Hangulatos az biztos..

Vajda János írta...

Sínbolond vagyok, de ilyen jót még nem is láttam, nem is készítettem :)

BrandNewStudio írta...

BeutifulPicture
GoodCreations

joruba írta...

Jó meglátás, újszerű, asszociációkra is lehetőséget adó fotó. Nagyon jó