2011/04/12

galambnyi álom...

7 megjegyzés:

Vajda János írta...

Nem tört ki a nyakad? :)

Nem tudom, talán jobb lenne, ha a galamb is valamennyit felfelé nézne...

jazza írta...

azóta nyakmerevítővel járok...:)
János,erre a galambra épp a tavaszi fáradságában kattintottam rá,épp bóbiskolt...:)

Kozma Erzsébet írta...

Hát igen, hiába mondtad volna a galambnak, hogy nézzen a repülőre...Egyébként az lett volna a csúcs, ha szót fogad. Érdekes, de számomra kissé elvont fotó.

jazza írta...

Erzsébet!-nagy sajnálatom dacára,nem tudok galambul,de már tanulom a nyelvet,többek közt ezért is követem őket... :)
Köszönet a véleményedért!

Vajda János írta...

Upsz, úgy vettem ki, mintha Téged bámulna. Így persze értem a címet is, és visszavontam az észrevételemet :)

victoria eugenia írta...

preciosas fotografias. Saludos.

Gyöngyi S.Faragó írta...

Szokatlan nézőpont + szerkesztés = furcsa egyensúly :)