2011/03/14

vízivilág...

13 megjegyzés:

Gehring János írta...

Az ilyen képekre szokták mondani a fotós fórumokon, hogy dögunalmas. Én nem mondom, mert nekem tetszik. Nagyon is!!!

Vajda János írta...

Hát, kb. annyit is érnek ezek a fórumok, János...
Sajnáltam is, meg nem is, Gábor. Tudtam, hogy nem süllyed fiókba.
Szeretem kép...

jelly beans írta...

nice reflections!

www.kamjey.com

Mayte Piera írta...

Fantástica!

Sy's Prints írta...

awesome shot

Neuer Gartentraum írta...

Die letzten drei Bilder mit den Wasserspiegelungen gefallen mir ganz besonders. Wobei ich die schwarz-weiß-Fotos vorziehe.
Liebe Grüße
Anette

cloudbusting2 írta...

Pure magic up and below. The city is so blessed.

Lőrincz Zsóka írta...

Mintha nem tudnál dönteni, hogy merre. Annyira együtt van a fent és a lent ... :) Remek kép!

Karl írta...

Very very beautiful, congratulations!

Andrey Samolinov írta...

Fantastic reflection and excellent contrast control - excellent

Nikos Zacharoulis írta...

Amazing reflection... great b&w !!!

keriatti írta...

Ez nagyon tetszik

Gyöngyi S.Faragó írta...

Nagyon látványos...