2011/01/24

tükörtárs...

17 megjegyzés:

líbuc írta...

Gyönyörű!

Temujin írta...

Wow, it is beautiful.

Lőrincz Csaba írta...

Nagyon szép, fekvőben is megnéztem úgy még érdekesebb a hatás

Szabó Szilárd írta...

Nagyon szép!

Gabi írta...

A fekvő képet én is kinéztem :) Nagyon tetszik!

mmariann írta...

Minden képed érzelemmel teli, apró csoda. A hatalmas világból, kihasítasz egy kis darabot és átnyújtod nekünk.
Köszönöm!

Antal Levente írta...

Nagyon megfogott a hangulata. Fekvőben ha van én is megnézném.

Szép fényeket!

Vajda János írta...

Valahol már láttam ;)

Antónia írta...

Szép nagyon

Lőrincz Zsóka írta...

Csodás, ködös, téli tükör!:))

Ciripbogár írta...

Gyönyörű kép. Akár egy kis bolyhos termés is lehetne a víztükrön, közelről.

Várday Béla írta...

Csak csodálni tudom.
Tökéletes.

Randy írta...

So artistic. I love it.

keriatti írta...

Nagyon hatásos alkotás... Gratula

Lloyd írta...

Great photo. I love it.
Very artistic.

Thanks for sharing this to us.


Pronghorn Antelope Hunting Trips | Frisco Garage Doors

Babzy írta...

beautiful reflection !

jsmn írta...

wow!!! A perfect photo