2011/01/14

hajnali halkak...

10 megjegyzés:

Kézdi Dóra írta...

Nagyon kellemes a hangulata a képnek! És ez a színvilág is nagyon tetszik!

Luis Gomez írta...

Lovely! Great image.

Vass Lehel írta...

Ez nagyon szép te Jazza, egy kis kontrasztot esetleg az én szemszögemből elbírt volna, de csak az én véleményem, habár, lehet akkor be fog csukódni.

Gehring János írta...

Szín, fény kompozíció, mind nagyon rendben van! :)

Vajda János írta...

Nem tudom, nekem nagyon valószerűtlen. Nem szoktam ellene lenni, de itt szerintem nem indokolt. Kioltja, nem erősíti a kép hangulatát...

Lasse írta...

Lovely - great picture !!
Greetings from Sweden,

Teutsch Alpár írta...

Jazza, ez így jó ahogy van. Szép!

Randy írta...

That is an amazing image!

Lőrincz Zsóka írta...

Nagyon szép kidolgozású kép!:)

Ónodi Zoltán - Zoty írta...

Nagyon szép! Hangulatos fotó :)