2011/01/07

b2...


8 megjegyzés:

Vajda János írta...

A címen van min gondolkodni, de sosem az a lényeg. Nagyon finom ez a képed. (Talán elég lenne nekem csak egy szürke sáv a baloldalon... Jobban összesűrítené az elemeket. Ott egy kicsit ki lehet nézni a képből.)

jazza írta...

köszönöm,és a tippet is...kipróbáltam az ötleted,és működik...le is cseréltem,valóban izgalmasabb így...

Lőrincz Csaba írta...

A címeidre mindig van megoldás, ha egy kicsit figyelmesebben nézem a képeidet. Ne keressen senki nehézbombázót, ezt egyszerűen csak ki kell nagytani:)

jazza írta...

úgybiza:)ottapont...

Lőrincz Zsóka írta...

A kompozíció mesteri !:)

Vajda János írta...

Isten bizony kinagyítottam, mindig szoktam, de a nagy felületek annyira élnek, hogy nem mélyültem bele az apróságokban, mert a részletekben amúgy is az ördög lakozik :)

Szabó Szilárd írta...

Hát ez megint nagyszerű lett, Jazza!

Fhil írta...

Az ilyenfajta képeket is szeretem. A színei is nagyon jók.