2010/10/21

vadvízíz...

7 megjegyzés:

Szabó Szilárd írta...

Nem tudom eldönteni, hogy mi a háttér, de attól függetlenül tetszik a dolog!

Lőrincz Csaba írta...

Én csak sejtem, hogy folyó víz hosszan exponálva a háttér és talán 2 képből áll a dolog. Mindenképpen komoly fotós ismeretekre és kifinomult ízlésvilágra vall. Ja, a címéért is 1 különdíj.

Aprendiz de Mucho írta...

Genial!!!

Szandus írta...

Hűűűűűűűű. Kb ez volt az első ami eszembejutott amikor a képre néztem!
Nem gondolom hogy két kép, szerintem egy és igazán ötletes a hosszú expo. Kellett pár másodperc mire tudatosult bennem a háttér mivolta.
Ez az egyik legötletesebb fotó amit az elmúlt hetekben láttam!
Gratulálok!!
Szép fényeket!
üdv: Szandus

Kozma Erzsébet írta...

Nagyon ötletes, érdekes fotó és a címe is remek. Szerintem sem egy képből van összeállítva, de ez nem is lényeges, a fontos az eredmény.

jazza írta...

köszi a kommenteket,és a kiváncsizmust...besegítve a találgatásoknak:ez bizony egy kép,Csabának fél pirospont,mivel valóban folyóvíz egy mosogatóban...ilyen egyszerű a megfejtés no:)...

Yolanda Barker írta...

really interesting effect... looks like a painting.