2010/09/17

"most ívunk,vagy iszunk?" (ponty,a pontylánynak)...

9 megjegyzés:

Gehring János írta...

Kellemes látvány. (Persze elvonatkoztatva a környezetszennyezéstől. :) )

victoria eugenia írta...

Todas las fotografías son preciosas. Mis felicitaciones. Saludos. Victoria.

floriancsaba írta...

tetszik, na persze ha fejjel lefelé forditod az ég is helyre kerűl és a sör is kifolyik...

Vajda János írta...

Hűtötted a sörödet, vagy a kép kedvéért fürdik? :D

jazza írta...

Leszögezném:a díszlet adott volt.A nedűt valaki megunhatta,vagy próbálta becsalizni szigorúan kísérleti szempontok szemelőtt tartásával a sörkedvelő bajai halállományt(ennek eredményességéről nem tudok beszámolni,talán komolyabb oknyomozú munkával erre is sor kerülhet egy ezügyben eljáró szerencsésebb sétán)...
Az üveget a lövéssorozat után kipecáztam,bánatára a halaknak,akik nem értek oda időben(nem,nem ittam meg a tartalmát,túlhűtött volt:))!...
Folyadékállományát megtartva egy szemetes mellé tettem,ha esetleg egy arra baktató szárazföldi lény,akár apró,akár méteresebb termet kedvet kap rá...

Vajda János írta...

Biz' Isten tréfának szántam, de megérte ezért a kimerítő válaszért :)
Köszönöm, a többit is...

Szabó Szilárd írta...

Bajai halász lé? :)

jazza írta...

A pirosléstésztás formájában fényévekkel előbb jár a habosüvegesnél,de mitagadás ez is közkedvelt a halászok körében...:)

Magda Péter írta...

Nagyon szép színek, tökéletes kompozíció. Ez a kép az utóbbiak közül a kedvencem.

Rég jártam már az internet blogos oldalán és meg kell, hogy mondjam, nagyon tetszetős, hogy ennyi és ennyire jó új képet látok nálad! Csak így tovább, jó nagyon amit csinálsz!