2010/07/05

sugovica...

11 megjegyzés:

Nagy Orsolya írta...

szep fotoid vannak!

Crissant írta...

Special place. Brilliant!
Kisses!

Vajda János írta...

Azért megnéztem talpra állítva :) Gyorsan vissza is állítottam a fejére, úgy kép :)

Vass Lehel írta...

Akkor most hogy is van ez? így az eredeti vagy talpra állítva, vagy így van talpon? Mindenképp érdekes

Andreia írta...

Beautiful

Kerekes Zsuzsa írta...

Nagyon bejön.

jazza írta...

Orsi: örülök,ha így látod...köszi...

Crissant:thanks...

János:igen ez így alkalmas ide,kissé eltérve a megszokottól...
ha fordítva tettem volna ide-úgy érzem,az kevésbé lenne a sajátom...

Lehel:természetesen úgy tekints idelátogatva a képekre,ahogy azt elsőre is látod...így kaphatod azt,amit én igyekszem közölni az idetévedőkkel...

Andreia:I'm glad, thank you...

Zsuzsa:nagyon örülök,ha így érzel...

Vajda János írta...

Azt ugye azért tudod, hogy ennek igazán akkor van "értéke", ha már az expozíció előtt így gondoltad, s nem a monitor előtt jött a sugallat? :)
(Ezt másnak nem kell tudnia, ezt a fotósnak a saját lelkével kell elrendeznie)

hajdu tamas írta...

vizes lett a billentyűzetem :D

jazza írta...

János:igen így gondolom,és egyetértek én is azzal amit írsz,csak talán nem ennyire sarkosan-szóval lehetnek ezalól kivételek...ennyi engedtessen meg olykor,sugallat ide-vagy oda:)...

Tamás:csak remélni tudom,hogy volt otthon tartalék klaviatúrád...:D

Magda Péter írta...

Hú! És még egy hú annak, hogy megfordítottad. Izgalmasabb lett sokkal! Először azt hittem, hogy a két part egy gyenge photoshop, utána meg leesett, hogy "csak" megvan fordítva. Így ritkábban látjuk. Fotóval mutatsz rá arra, hogy lehet másképp is nézni. Jó gondolat!