2010/07/24

a fénytígérő fa...

12 megjegyzés:

Max írta...

Great idea jazza!
Thanks so much for your follow and your comment in my blog.
I will follow your page...
See you...

Max

B o r Aron írta...

eszelősen jó

Pierrot írta...

This image has such a dramatic scheme, nice perspective to reach that result. Interesting blog!

Vass Lehel írta...

HM, hm, az igazsag az, hogy eszelősen jo, de nem értem. Vagyis egyszerüen látom de nem fogom fel, az valami híd, vagy part , mert elég érdekesen nött ki az a fa. Gratula, nyerő.

líbuc írta...

Hát, az igazság az, hogy kellett egy kis idő, mire rájöttem, hogy hogyan is van ez, de valóban nagy ötlet!

Lőrincz Csaba írta...

Első ránézésre azt hittem, hogy PS szerkesztett közben 90 fok elforgatás ha jól látom. Nagyon OK-s, gratula!

Gehring János írta...

a jó kép egyik ismérve, hogy az ember nem akar rögvest egy másikat megnézni. No ez ilyen. :)

YAN írta...

klassz!!!

J Bar írta...

Fantastic shot.
Sydney - City and Suburbs

иво рафаилов írta...

a very interesting perspective

Fhil írta...

Hát...nagyot nyikordult a sarokvas az agyamban, mielőtt helyretettem a dolgokat!
Ebben az a fantasztikus, hogy mennyire másként tudod látni és láttatni azt, amit oly sokszor nézünk.(Legalábbis te meg én biztosan).

kathrin írta...

realy great ! big hugh Kathrin