2010/06/23

mikor a pipacs a mákkal...

12 megjegyzés:

Vass Lehel írta...

Na látod tátod, régóta ezt a képet, vagyis egy ilyent hiányoltam tőled. Klassz.

Hugo írta...

Fantastic colors. Keep up the good work!

Vajda János írta...

No, ez a nyújtás az igazi. A textúrázást azonban nem érzem indokoltnak. Elég lenne a naturális látvány. Talán még szebb is lenne.

jazza írta...

örülök Lehel,hogy így érzel...
thanks Hugo...
Indoklást én sem tudok János,egyszerűen ez így kívánkozott ide tőlem ...
köszi,hogy beugrottatok...

Gehring János írta...

Nekem határozottan így jön be, ezzel az effekttel. Nekem az ilyen képek leginkább mesekönyv illusztrációként hatnak. Épp csak Micimackó hiányzik róla. :)

jazza írta...

köszi János...micimackó nem látszik,mert elhemperedett a zöldben...

Antónia írta...

nagyon pipacsos, nagyon szép, nagyon irigylem :)

Fhil írta...

Hú, nekem olyan retrós. Tetszik, de az ff képeidet még inkább szeretem.

Ladybird írta...

lovely...

jazza írta...

köszi lányok...

Ana Sofia Santos írta...

i love

Magda Péter írta...

Szép! Mosóporokhoz adtak régen fém táblácskákat. Na ez tökre olyan, persze ez nem rossz! Olyan idealizált! Látni is a száradó ruháka, amik épp lelógnak a képről!