2010/05/14

bipolár tavasz...

5 megjegyzés:

Vajda János írta...

Sajátságos tavasz fogalmazás.
Nagyon elgondolkodtató...

Magda Péter írta...

Najó, ha lehet még változtatni az aktuális kedvencen akkor ez holtversenyes az előzővel! Gratula!

jazza írta...

János:igen igyekeztem kicsit más szemmel tekinteni ezzel a fotóval a tavaszra--szerintem e hónap sem(amellett,hogy a szívem csücske) feltétlen csupa cukormáz,szerelembeesés,és virágbaborulás-bár kétségtelen,hogy az a szebb vetület,de akadnak- lásd az elmúlt napok katasztrófaállapotait-kevésbé szimpatikus aspektusok is.
Ezt a kétélűséget próbáltam valamiképp sugallni a képpel--nem tudom mennyire sikerrel(azt majd ti eldöntitek)...

Péter:örülök,hogy beugrottál-- jól esik ha egy igazi designmester fellel nálam, hozzá közelálló fotós megfogalmazást...remélem találsz majd még a későbbiek folyamán is kedvedrevalót:)...

Vajda János írta...

Nem kell megmagyaráznod, értettem akkor is. Véleményemet pozitív értelműnek gondoltam :)

jazza írta...

János:a magyarázatot nem is kimondottan hozzád intéztem(hacsak annyiban nem,hogy kíváncsi voltam mennyiben egyformán látjuk eme fotótartalamt),ha a neved követő kettőspont és szöveghalom ezt is indikálná-csak egyszerűen most valahogy kedvet kaptam néhány sorral a saját elképzelésem felfedni a fotót illetőleg...
Bár nem vallom a fotó,-alkotó általi magyarázatát(és semmiképp se értsétek ezt a hablatyot törvényszerű definíciónak--csupán az én akkori gondolataim a fotóról,amit most az egyszer megosztani kívántam véletek)...ti lássátok,és érezzétek úgy mintha nem blabláztam volna össze ennyi keszekuszát róla...