2010/03/06

sketches...

7 megjegyzés:

Chapa írta...

Nice shot!

Nagylátószög írta...

Ez a sorozatod nekem idegen. Tudom, hogy a technikája milyen életérzést szolgál, ebben a tekintetben nagyon jók ezek a képek, de nekem nagyon negatív érzéseket közvetítenek, és nem abban az építő formában, hogy mit kell elkerülnöm, mit kell esetleg jobbá tennem, hanem, hogy fogadjam el ilyennek, sőt talán még valamiféle jónak is. Depresszív, amitől lehet trendi, de nem szép. Engem meg inkább az érdekel.

jazza írta...

Köszönöm a véleményt!!!
Nem depresszív állapotot szerettem volna sugallni,sőt teljesen más,és pozitív életérzést,még ha kissé sarkítva is...de lehet,hogy ezt én élem meg csak másképp,bár jól is van ez így szerintem:)

Nagylátószög írta...

Remélem, nem bántottalak meg, csak a saját érzéseimet írtam le erről a sorozatodról. Egyáltalán nem baj, ha másként gondolkodunk, érzünk, sőt jó. És ezért jó a blogvilág is, mert több életérzésre lehet kitekinteni.

jazza írta...

Áááá ne bolondozz,dehogyis--örülök,hogy valaki végre be meri vállalni a nem csak pozitív véleményét is--így szép ez:)

Gehring János írta...

Remélem nem gond, ha valaki meg azt írja le, hogy tetszik. Nálam teljesen átjön, amit akartál. :)

Köcsi írta...

REN(L)